Zarządzanie procesem restrukturyzacji

"Zarządzanie zmianą –
skuteczna restrukturyzacja"

"Warsztaty z aktywnego
poszukiwania pracy"


Ostatnie projekty

Stworzenie Misji i Wartości dla naszego Klienta oraz przygotowanie planu wdrożenia nowej kultury organizacyjnej więcej

Przeprowadzenie Centrum Oceny i Rozwoju dla kadry menedżerskiej z Działów Wspierających oraz Działu Sprzedaży w organizacji naszego Klienta więcej

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE:

Doskonalenie relacji z Klientem Wewnętrznym

październik 2011 i czerwiec 2012 – na potrzeby naszych Klientów, przygotowałyśmy warsztat dla pracowników z Działów wspierających biznes dotyczący sposobu na budowanie i utrzymanie efektywnych  relacji z Klientem Wewnętrznym. Otrzymałyśmy wysoką ocenę warsztatu.

NASZE PUBLIKACJE

Zasady funkcjonowania
systemów premiowych

PISZĄ O NAS

Wywiad - Sukces Pisany Szminką

Małgorzata Zachorowska udzieliła wywiadu Oldze Kozierowskiej na temat szklanego sufitu i barier na drodze do sukcesu zawodowego kobiet. Posłuchaj :) Szklany Sufit - Do posłuchania

...Taką drogę przeszła Malgorzata Zachorowska,

która po 18 latach kariery na menedżerskich stanowiskach w korporacjach szukała większej różnorodności i elastyczności w pracy. Przed dwoma laty założyła jednoosobową firmę i jako interim menedżer specjalizuje się w projektach z dziedziny HR...

więcej 

Rzeczpospolita, 26 maja 2010 r.
Anita Błaszczak, www.rp.pl

Oferty pracy

Specjalista ze znajomością
języka duńskiego